JAG HATAR REGN..



Jag hatar regn och speciellt när mitt paraply bara blåser sönder.
Man blir lat av regn men orkar inte göra någonting och man
vill bara sitta inne i värmen med tända ljus & kolla film,
då är det väl mysigt med regn men just nu FY.
Vil inte bli blöt och så allt luktar så äckligt ><
verkligen BUUU på regn eller mysigt ibland när
jag har min underbara pojkvän vid min sida(a)

Skola idag annars som vanligt kan jag väl säga,
Riktigt onödig dag kan jag väl tycka,
hade svenska och vi gjorde inte ett skit,
vet inte hur den där uppgiften kommer sluta..
Sen inställd lektion, vidare och fika & DET ÄR DYRT!
Sen ha en väldigt kort matte, vi har aldrig matte
hela lektionen, det är egentligen ganska sjukt menmen.
sen lunch och sen en 5-minuters lektion ? inte lönt..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0