Sommar, tack?!



Nu vill jag ha sommar.. Jag vill börja med tunna jackor, tunna skor.
Jag tror det kommer dröja, tyvärr. Det kommer bara mer och mer hela tiden..
Det ska komma i snö i en och en halv månad till ca, INTE KUL!
Jag kommer bli sjuk nu för jag kommer snart börja med vårkläder.
Svart jacka, svarta stövlar och bara svart är så dystert nu,
och tyvärr så är min vinterkläder för det mesta i det : (
Det är sportlov och det är skönt! Men jag vill ha min pojke här,
han är och åker skidor, vill vara hos honom ju, saknar dig så<3<3<3
imorgon blir det stan för att handla för HM-checkarna som kom idag(Y)
Alex nordh, mitt hjärta, u make me smile.<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0