Jag tänker på det vi hade ofta..

Tänk vilken vänskap vi hade, allt vi visste om varandra.
Tänk att allt är borta, tänk att vi inte vet något om varandra längre.
Det är en sak jag aldrig kommer förstå, varför försvann allt helt.
Jag tänker på er varje dag, fast jag inte visar det så gör jag det,
för den vänskapen kommer jag aldrig finna igen som vi hade.
Tänk så jäkla många minnen vi har, så många bilder vi har.
Jag saknar att ha vänner man bara kunde kolla på och sen gap skratta,
för ni visste exakt var det var man skratta för...
Jag saknar helt enkelt er, varje dag...............
Men jag har insett att allt är borta så gör jag det, varje dag.



Alla grejer vi gjorde tillsammans, är sånt jag bara kan uppleva med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0