Sen uppdatering...

Har inte bloggat på någon dag för att jag har varit hos min pojke.
Och sen har jag varit hemma från skolan lite för älsklings skull & huvudvärk.
Nu har det precis varit visning på vårt hus, riktigt spännande med mycket folk!
I går var jag hemma med min pojke och vi gjorde lunch, kolla film och gick i pildammarna i det super duper fina vår vädert, gud vad jag älskar att jag inte fryser i min tunna jacka och gud vad jag älskar solen!
Ikväll har jag med inhandlat mig ett par nya stövlar eftersom mina gick sönder : {
Kommer en bild på dom så småningom. Ska bli aktiv men de är svårt hos pojken min!

Alex är gullig och gjorde lunch till mig(a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0